مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:502024-01-15سياسي

پذیرش استعفای شهردار کرمان با اکثر آرا /تویسرکانی سرپرست شهرداری شد 


صبح امروز 25 دی ماه در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرمان، با استعفای سعید شعرباف موافقت و محسن تویسرکانی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

- ایسنا/کرمان صبح امروز 25 دی ماه در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرمان، با استعفای سعید شعرباف موافقت و محسن تویسرکانی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

علیرضا نادری رییس شورای شهر در این نشست درباره استعفای شهردار کرمان گفت: استعفای شهردار کرمان با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که امروز برای من سخت ترین روز تصمیم گیری بود و در ادامه با برشمردن ویژگی های شعرباف اظهار کرد: شهردار کرمان بسیار پاکدست بود.

رییس شورای شهر کرمان با اشاره به اقدامات تحولی که در شهرداری رخ داده، بیان کرد: علی رغم همه اقدامات خوب در شهرداری کرمان اما مقداری ناهماهنگی و ضعف هایی وجود داشته و با یک تغییر می تواند وضعیت شهرداری بهتر شود.

وی تاکید کرد: در این شورا رأی ها براساس بحث های خطی و جناحی داده نشده، بلکه اعضا براساس نظر کارشناسی خود رأی داده اند و جبهه بندی نبوده است.

نادری درباره سرپرست شهرداری کرمان نیز گفت: از 10 ماه قبل که موضوع انتخاب شهردار کرمان مطرح شد و اکثر اعضا با حضور محسن تویسرکانی به عنوان سرپرست و در آینده شهردار کرمان موافق بودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش استعفای شهردار کرمان با اکثر آرا /تویسرکانی سرپرست شهرداری شد 

پذیرش استعفای شهردار کرمان با اکثر آرا /تویسرکانی سرپرست شهرداری شد